Friday, November 25, 2011

TAHNIAH HARIMAU MUDA!!

assalamualaikum.olla readers.finally dpt jugak aku berceloteh.hampir two weeks tanpa blogging memang bukan seorang blogger yg tegar la aku nie.nak kata busy tak ada la busy sangat.yang jelas dan pasti aku malas nak mengarang.1st of all TAHNIAH MALAYSIA/HARIMAU MUDA kerana mempertahankan pingat emas yg paling berharga.berbaloi korang semua main 120 minit,dpt emas,dpt RM30 000.
memang game yang best sampaikan kecut perut aku.macam la aku yang main.dan aku memang tabik dengan ketangkasan khairul fahmi walaupun aku bukanlah suka sangat dgn dia serta kelincahan nazmi faiz yg baru berusia 17 tahun.dan aku memang teruja tengok sepakan penalti baddrol bakhtiar yang membolehkan Malaysia menang serta sepakan penalti fadhli shas yang super cantik.tahniah semua.tahniah MALAYSIA.


SAAT SAAT KEGEMBIRAAN





petikan kata-kata ahmad fakri saarani dlm KOSMO~
“SAYA juga ada perasaan, sesiapa pun pastinya terkilan jika dikutuk sebegitu rupa.“Mulut orang memang susah nak ditutup, jadi saya tidak peduli dengan kutukan itu dan menganggapnya sebagai suatu cabaran buat saya.”

“Apa salah saya sebenarnya? Bukannya saya sengaja tidak mahu menjaringkan gol, cuma saya kurang bernasib baik.

“Hendak kutuk pun biarlah berpada-pada dan ada batasnya, namun setakat ini saya masih mampu bersabar,” katanya kecewa.

p/s cik ija:nak kutuk pun biarlah berpada pada.fikirkan perasaan mak ayah dia jugak!!
1st time tengok bola dgn budak2 lelaki maidam.
serius rasa macam duk dlm stadium je.hiperbola sudah!!!

No comments: