Sunday, July 25, 2010

"anugerah ALLAH"



assalamualaikum..
entry kali nie aku nak kongsi kegembiraan aku..
baru sekejap td aku dpt tahu yg akak aku yg ke2,kaq jah da pregnant..
nie kali ke2 dia pregnant..so,aku harap dia dpt menempuh saat pregnant nie dgn tabah,sabar...
semoga ujian yg menempuhnye time 1st time dia mengandung buat dia lebih tabah...InsyaALLAH..
n then lps nie riuh laa umah aku time rayer..riuh ngn suara si along sofia,si kecik qaira,si comey dzarfan n yg bakal lahir nanti..(syoknye)..n then ayh aku pown da xlayan ank2 dia dah..
layan cucu2 jew..2 lah ayh aku..bile cucu dpn mata,da xingt kt ank2 dia dah..hehhee..xboleh lps tgn dgn cucu2 dia..hehee..then,lps nie mesti semua budak2 tue berebut nak suruh aku dukung..hehhee..beznye bile dpt ank sedare..aku akn bergelar 'cik ja' utk kali ke4..aku tertanya2 apalah yg abg nuar n kaq jah nk bg nama kt ank diaorang nanti..
kalau yg 1st mohd dzarfan..then pasnie ape ye??

anak adlh anugerah ALLAH yg xternilai kpd ke2 ibu bapa..
senyuman,tawa n tangisan mereka mewarnai bumi ALLAH nie..
tapi,ade jew manusia yg zalim yg sanggup buang bayi mcm 2 jew...
diaorang semua nie mmg xde perasaan..walaupun aku nie xdelah suke sngt kt budak2 except ank2 sedare aku tapi aku still kasihan kat bayi2 yg dibuang 2...
mereka tetap makhluk ciptaan ALLAH yg sama spt aku..semoga ALLAH member hidayah kpd manusia yg zalim 2..pintu taubat masih lg terbuka utk mereka semua..n then hope after dis,xde lg kes buang bayi nie..

No comments: