Friday, July 23, 2010

"sweet memories"

1)Remember the first guy who caught ur eye??
~yup.of course...a guy who turns into the most special guy..
terasa begitu dihargai...walaupun kadang kala agak membuatkan aku sakit hati..
terasa diri dilindungi...
terasa diri menjadi "girl over flowers"..(hehee)
n u must remember dat u'll never walk alone...
aku akan sentiasa berada disisi kau...
menyokong kau,mendengar masalah kau,menceriakan kau saat kau kesedihan..
ingatlah aku sentiasa ada untuk kau..

2)Remember those first friends u shared your tears with??
~her name is farahah razali...my best fren 4 ever..
miz her so much..you r my best fren 4ever...
walaupun jarak kita jauh,it's ok..fb kn ade..
teringat kembali memori smaasza...saat2 yg begitu manis..
sekolah yang mengajar aku erti kehidupan..
mengajar aku erti persahabatan..
mengajar aku segala galanya...
miz smaasza..my fav school...

3)Remember those classmates, who ended up becoming your closest friends??
~anisah ahmad:sentiasa ada disisi aku saat aku kesedihan..
memberi semangat kpdku agar dpt menjadi seorang perempuan yg kuat...
thanz dear..
~nabila ismail;mendengar masalah aku n berkongsi cerita dgn aku...
tq so much..
~liyana mat noh:tq coz bg aku nasihat..
~ainin sofia n siti fatimah:tq yup coz still support aku..
n aku pown support kowang berdua..

semuanya memori yg aku xkn lupa...
sampai bila2...memori di skpr,smaasza, n unisza...
sweet memories(ade jugak yg xsweetnye)...
memori itu akan sentiasa menjadi kenangan terindah dlm hidup aku..
sehingga nafas terakhirku..

"Memories are heartbeats,

sounding through the years,
echoes never fading,
of our smiles and our tears"

"Yang terpahit jua termanis,

semuanya bagiku terindah,
kuingati buat selama-lamanya"

"Memori indah antara kita,
menjadi kenangan selamanya,
walaupun kau tiada
di sisi menemaniku"

No comments: