Sunday, January 9, 2011

2011

slm 1 MALAYSIA..
2011=20 tahun..OMG,betul tak nie..baru jew rasa cam semalam sambut bufday yang ke 17..he3..perasan giler..it’s ok..walaupun sudah 20 tapi aku tetap nampak cam 17 tahun..he2..(ade keperasanan sikit ye kat situ)..
SO,sebab aku dah masuk 17 tahun kan(actually dah 20 tahun,saje je tak nak mengaku),aku mestilah mature sikit untuk jadi wanita yang berjaya..aku kena achieve impian2 aku..
IMPIAN AKU
1)of course benda yang 1st aku nak capai iaitu nak sambung belajar..(kalau xdapat UM,UNIMAS pun ok jugak)..biarlah jauh asalkan dapat further study..
2)then,aku nak kerja dlm bidang aku(SCIENCE)..aku nak cari duit banyak2 then nanti dapat jugak tolong ma ayah aku..

3)aku nak beli kereta..kalau ade duit lebih boleh beli NISSAN SKYLINE..kalau tak pun SUZUKI SWIFT pun ok jugak..cute car..sesuai sangatlah dengan aku nie..
4)lepas aku dah capai impian 1,2, dan 3,baru aku akan fikirkan serious relationship..and biarlah lelaki tue ade apa yang aku nak..(aku tak nak kahwin dengan tan sri @ dato’,aku nak kahwin dengan anak dato’)..ha3..gurau2 je..tak kisah la lelaki yang macam mana,asal sayang aku..
5)then aku nak bina keluarga yang bahagia..
P/S:ini hanya impian..tak semua impian jadi kenyataan..

No comments: