Wednesday, October 5, 2011

INI BUKAN WORDLESS WEDNESDAY!

Assalamualaikum~

Ya Allah,aku mohon padamu berikanlah kami kekuatan untuk menghadapi semua ini.
Andai kata masa tue boleh dicepatkan,aku nak je cepatkan masa.aku sudah tak larat untuk terus menghadapi dugaan.memang secara luaran,aku nampak kuat tetapi hakikatnya aku hanyalah insan biasa yang terlalu lemah.aku tak minta semua ini berlaku kepada diriku.sesiapa pun tak pernah minta perkara ini berlaku kepada dirinya.tetapi masakan aku hanyalah insan  lemah mampu mengelak semua ini.dan andai kata aku diberi pilihan untuk hidup dan mati,akan ku memilih kematian.dengan kematian semua ini akan selesai.it’s over.
Sekarang aku dapat merasakan semua mata memandang kearah kami kerana mengaggap kamilah yang sepatutnya dipersalahkan.sememangnya mereka semua telah salah faham tentang kami.kami secara jujurnya langsung tidak tahu menahu tentang hal ini.
mungkin sekarang kami bukan lagi seperti dahulu.,awal awal pagi sudah membuat kecoh.kami sudah tidak mampu untuk berkata apa apa lagi.mungkin kami akan tesenyum tetapi hakikatnya hati kami sudah tidak mampu untuk tesenyum.
~aku memerlukan sokongan orang orang yang rapat dengan diriku.
~aku terasa ingin mengelak daripada korang semua kerana aku merasa malu dengan korang semua.

9 comments:

tUfA shAhIrAh said...

u can count on me..
even ak x serapat mne kot ngn ko..huhu..
sje je mcelah d cni...if nek de wat silap,,sory ek cu..i'm not perfect's to u.. ^.6

cik ija said...

tq.ko antara orang yg rapat dgn ak.ak kot yg rasa segan nak share ngn ko.

nurul nabila ismail said...

wehh banyakkan besabar..xsume org perfect..setiap ujian ade hikmahnya..ALLAH syg klu hamba DIA tabah,kuat utk hadapi stp ujian yg DIA bagi..share2 la ng kitorg..kami sentiasa ada..jgn pendam sorg2 k..keep smiles k cik ija!!

tUfA shAhIrAh said...

xperlu segan2 ngn ak..kita same je sume..sabor je la ek..dugaan...

nUrUL sYiFa' hUmAiRa said...

dah2..jgn sedey2 ea...kuatkan hati ko...sme mende ni ade hikmahnya :)

SITI FATIMAH said...

Sedih, Suram, Pilu, Sebak.
rupanya aku xsekuat yang aku sangkakan...

nick dot anis said...

sabar k byk2

amir aizat said...

be strong ya!

Anonymous said...

jgn sedeh2..