Tuesday, November 16, 2010

salam eiduladha


slm readers..
1stly nak wish salam eiduladha..
if makan daging korban jangan lupakan cik akmaliza
yg cute nie ye..he3..angkat bakul sendiri jap..
siti fatimah imam kailani jangan jelez ye..
"anakmu" nie memang cute ye..he3..
mak pown cute jugak..KERR???
skunk dah kul 4.53a.m but still xngantuk lagi..
nak tido!!!tapi macam mane ye???
mata nie asyik membulat jew..
tak bagi aku tido..
malam esok nak balik umah..nak rayer la katakan..
naebay and yatie pown balik jugak..
then,tinggal lah si enen ngan timah kt maidam yg membosankan..
tapi kan,balik umah pown bukannye ade pape pown..
xde sape pown kt umah..ayah,ma,nani and adeq jew..
yang laen semua xbalik..
kaq na of course la balik melaka kat umah emak mentua dye..
kaq jah rayer kat sabah..
abang faisal and abg sham pown xbalik gak..
kene keje..and my lovely sis,kieymah rayer ngan kaq na kt melaka..
syok la dye rayer kat melaka..dpt laa jupe si ajai 2..
hahaha..it's ok cik kim..
rayer molex2 ye kt umah owg 2..
aku pulak rayer dalam kesedihan..abes 2,semua xbalik..x
xfun laa..rindu sangat kt budak2 cute..
sape lg,anak2 buah aku laa..
sofea,dzarfan and si kecik qaira,cik ja nak wish
eppy eiduladha..
sayang sangat sama kamu semua..


dan...
dan...
dan...


mungkinkah aku akan bertemu dgn si dye rayer nanti..
dye pown cuti skunk nie..
dah balik ganu dah..mungkinkah kami akan bertemu???

~aku sayang dye~



No comments: