Tuesday, November 2, 2010

siapa pilihan saya??

Slm semua..entry kali nie saje2 jew..
Tiba2 terfikir pasal perkara nie..
Siapa pilihan saya??
First of all,if kita tanya semua wanita bagaimanakah ciri2 jejaka pilihan mereka,sudah tentu mereka mahukan lelaki yg beriman dan soleh..
Semua 2 xslh pown actly,but ape yg saya xsetuju adalah jika semua wanita mahukan lelaki yg beriman dan soleh sebagai seorang suami siapa yg mahukan lelaki yg bagaikan “budak setan”.
Dan jika diberi pilihan siapakah yg akn jd pilihan saya,sya akn memilih lelaki yg bagaikan “budak setan” 2 sebagai “my prince”..
Bukan saya xmahukan lelaki yg beriman dan soleh nie,tp saya lebih prefer “budak setan”.
Biarlah dengan segala pengetahuan agama saya,saya akan cuba utk membawa dia ke jln yg benar..
Biarlah saya yg mnjd pelindung dia utk di awal waktu..dan insyaAllah suatu hari nanti dia pula yg akn jd pelindung saya..biarlah dia menjadi seseorang yg melalui banyak pengalaman..
Dan saya percaya lelaki yg baek adlh utk wanita yg baek..insyaAllah..amin..

2 comments:

Anonymous said...

ameen...
smg jmp yang baik2 ye kwan! :)

Cik Ija Akmal said...

thnx ye kwn..
doakn ak k..ko pown semoga bhgia..he2..