Sunday, February 6, 2011

bila kebosanan melanda!!

bila kebosanan melanda!!!
nak buat apa ea???
blogging??idea yang baek!!
study??
tak boleh..nanti nak masuk muka surat ke2 dah menguap..
atau tidur??
tak boleh..saya tak boleh tidur..saya dah tidur lama tadi..
dah la cuti seminggu kat umah asyik tidur je..
kena marah pulak 2..ada ke patut saya janji dengan ayah saya nak pergi shopping pukul 9,bangun pukul 8.30..ish ish ish,siapa la yang tak marah..
nie kalau dah start blogging tak jadi nak buat kerja laen dah nie..
chem pathology tak siap lagi..
biostatistik tak habis study lagi..tak pasal2 tak boleh jawab esok kalau DR.Lua tnye..
banyak kerja yang tak siap lagi..
so,lepas blogging nie kena buat kerja pulak..
siapkan kerja yang tak siap lagi then baru boleh nak tidur pun..
heeeee..(boleh caya ker aku nie..)
boleh boleh saya pasti boleh!!!(dengan penuh semangat!!)



No comments: