Tuesday, February 15, 2011

salam maulidur rasul!!!

slm semua..1stly nak ucapkan salam maulidur rasul..
actually tak tau nak tulis apa nie..tapi atas desakan kawan saya,cik timah yang suruh saya update blog,so saya just tulis entry nie je..
cik timah ada mencadangkan saya tulis pasal dia..
ha3..uit cik timah,daripada saya tulis pasal awak,baik saya tulis pasal BOLA..
heeeee!!!
berbalik pada tajuk entry nie..teringat pulak kenangan lama..
kenangan berarak dengan kawan kawan sambil berselawat..
heeee!!!seronoknya..
mish dat moment..nak berarak lagi!!!!

plan untuk hari esok:
~nak study microbe..
~then nak siapkan kerja yang tak siap lagi..
~nak tengok bola..tapi terpaksa dibatalkan plan itu kerana sekarang berada di ostel dan agak segan untuk tengok bola di cafe..hu3..
~tukar plan lain..study study study study!!!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha,..
ade gk name ak kn kt cni!!
yeay!! hahaha
thanx dear,..

Cik Ija Akmal said...

hahaha..
terpaksa tulis nme ko gak!!!