Saturday, February 26, 2011

jom jom jom jom kita heboh heboh!!!

assalamualaikum semua..
selamat petang..
mesti da agak kan nak share cerita apa..
apa lagi,pasal jom heboh la yang tengah berlangsung kat taman shahbandar nie..nak merasa macam mana jom heboh nie,saya pergi la dengan member saya nabila,ainin dan seorang lagi senior saya yang bernama kaq maie..
kitorang pergi lepas zohor..dalam pukul 3 camtu la..
sebenarnya tak best sangat pun jom heboh nie..biasa biasa je..cuma nak merasa je camne sebenarnya..
tp yg paling aku suka sebab dapat tengok tomok dan zimi sofaz secara live..
heeeee!!!tengok je pun,tak ambil pic pun dengan si tomok tue..
tak berkesempatan..
awal awal da sampai sana terus snap pic..biasa la kami kan suka bergambar!!!

tenkies kaq maie amek pic kami yg comey nie ye..hehe..perasan je!!

credits 2 abg debab..sape ntah..dye offer nak amek pic kiteorang


jalan jalan singgah la kt booth hotlink..nampak

tomok

dan
akem..
tomok , saya suka awak..he3!!!

nak tengok pic pic poyo kami..jom kita tengok..


awak,panas tue..




nabila aka che nab posing maut..hehe







saya tak nak kata pergi jom heboh itu tak baik,pada pendapat saya ianya bergantung pada niat..
apa apa pun yang paling penting NIAT kita!!
terima kasih daun keladi,
lain kali jenguk lagi.






2 comments:

cik TUAN ^^ said...

cu,curi 1 pic dr cni ea??
hihi..
juz bukti!!miahaha

Cik Ija Akmal said...

pix mane nek??