Saturday, January 21, 2012

Ally Iskandar ♥ Farah Lee

slm guysJ
Alhamdulillah.finally my ensem boyfie yg  hampir jadi bujang terlajak dah kawin.siapa lagi kalau abang ally iskandar.cewah,siap panggil abang lagi.tumpang happy untuk mereka walaupun tak dapat hadir tadi (bajet mcm kau dijemput cik ija oi).

suka sangat bila dapat tahu yg ally nak kawin dengan kak farah.sejak gossip tentang mereka tersebar aku selalu follow perkembangan mereka.suka sangat tengok mereka berdua.sweet je.sama cantik sama padan.aku memang selalu update cerita pasal ally nie.sanggup bangun awal pagi hari jumaat sebab nak tengok MHI.mesti ally ada.dulu kan pernah timbul gossip yg katakan dia bercinta dengan fasha.nasib baik tak betul.kalau tak,aku boikot ally.he3!!then keluar berita dia tunang dengan aishah, serius aku terkejut gila.dan untuk pengetahuan korang aku pernah doakan supaya mereka putus.ha3!!!jahat gila aku.dan akhirnya selamat jugak ally nie nikah dengan wanita yg aku kagumi.
jom layan gambar mereka.
Credits to OH BULAN.
chantek kan kak farah nie.kak farah pun ada blog tau.
aku antara org yg paling awal follow blog dia + like dia punya fanpage.


blog kak farah


lps nie sorang lagi bf aku nak nikah.yusry KRU.
untung la abg yusry dapat nikah dgn lisa yg cun melecun tue.





No comments: