Saturday, September 15, 2012

My King

Assalamualaikum
hari ni terasa nak tulis entry pasal ayah aje.aku tak ada kesayangan yang lain yang boleh aku jadikan special entry.kalau ada boleh jugak buat entry "my encik kesayangan" atau "my love".hehe.

dalam hidup aku,ada empat orang lelaki yang aku paling sayang.pertama,of course la ayah aku yang sangat sangat hensem,encik husin bin long. then my brothers,faisal dan hisham husin.dan jugak my little hero,dzarfan.

sepanjang hidup aku, aku sangat bersyukur kerana aku dikurniakan ayah yang sangat bertanggungjawab.beliau telah memberi pendidikan agama yang sewajarnya kepada aku.mengajar mengaji,mengajar cara cara solat dan banyak lagi.alhamdulillah aku telah mencapai impian aku untuk khatam al-quran dengan beliau.aku sangat bangga sebab ayah aku telah menjadi tok guru mengaji aku.beliau sentiasa berusaha untuk memenuhi kehendak kami adik beradik.walaupun dalam kesusahan beliau tidak pernah merungut.berkat kerja keras, beliau mampu untuk menanggung kami sekeluarga.Alhamdulillah.

"Someday i will find my prince but my "ayah" will always be my King"

my ayah with his two little cutie.
ayah, you will always be my king:))

Dear Allah,please protect all my loved ones.

1 comment:

Zierwa Zainal said...

tgk entry ni buat zz rindu pd family.. adoi.. bila la nk cuti kn