Saturday, August 6, 2011

"dear my future husband,can u promise me?"

~asalamualaikum~
this entry  just for fun.jangan fikir yang saya sudah terdesak untuk menikah.
dont ever ever think like that ok.

i’m only turning 20 this year and yeah i’m still young to think about “nikah”.ha3!!
ini dari hati yang sangat suci ketika ini sambil mendengar lagu
Menikahlah Denganku oleh Dua Mata.

“dear my future husband”
~promise me that u will only hold my hand after ijab qabul.
janji yang awak akan kucup tangan saya hanya selepas kahwin.can u??trust u

~i promise to love u everyday like u do.
~i promise to be the best wife and
“ibu” for our future cute children.janji yang awak akan begitu juga.
~saya janji yang saya akan kuat sekiranya bersama awak dan akan hadapi segala dugaan dan cubaan yang datang bersama sama awak.
~janji pada saya yang awak akan lindungi saya dan
 our future cute children.promise me??
~u will be my Imam forever and
read quran together with our future children every day.

p/s:sediakan cincin yang mahal mahal ok.xnak yang murah2.
he3!!!joking je.cincin tak penting.yang penting ijab dan qabul

kalau nak kata yang saya nie gatal dan gedik,kata depan depan ok.
jangan mengata belakang belakang.tak baik bulan Ramadhan nie mengutuk orang.

keje dulu then cari duit dulu.
lepas tue baru boleh kahwin.
maybe 5 tahun lagi.

11 comments:

zUlaikha rAzak said...

hahaha..post comel ija..:))

nak gak laki yg camtu..
kat mane boley dpt ek?:)

cheqwa said...

cumeeeel je ^_^
dah makan nasi minyak jemput la yea :D

cik ija said...

kak ieka,he2!!post comell~tq kak.
kat maidam de kot laki cam tue.he3!!

cik ija said...

cheqwa:cumell,tq.
nanti saya jemput ok.then kalau cheqwa kawen jgn lupa jemput jugak ye:)

Lensa Daie said...

Nanti anti antar surat ke Imam Ashraf..mane tahu imam blh tolong carikan =)
ana doakan suami yg terbaek buat anti...insyaAllah..amin ^.^

h a i z am said...

cik ija! cpt kawen yep! hehe

cik ija said...

haikal:hantar surat kat imam ashraf.ha3!!mengarut!!!
saya doakan yg awak akn dpt isteri yg solehah jugak ye:)

cik ija said...

haizam:cepat kawen!!kalau dah ditakdirkan cepat kawen nak buat cmne kan.terima jelah:)

amir aizat said...

dah nak smpi seru nii,hehe

cik ija said...

amir aizat:dah sampai seru tp bajet xde.
so,cari bajet dulu.

Princess Nusy said...

series cantik cincin kat bwh tu..huhu..nice entry.. =))