Thursday, August 18, 2011

“SAYA GADIS BERTUDUNG”

hye guys:-D
malam yang sunyi nie cik ija nak join segmen “SAYA GADIS BERTUDUNG”.
sebelum nie saya dah pernah join segmen “SAYA BERTUDUNG DAN SAYA SANGAT PRETTY” anjuran cik dya.
kali nie nak join segmen anjuran cik ika.
jom klik banner kat bawah kalau nak join.
p/s:hanya blogger wanita sahaja.blogger lelaki tak dibenarkan.
kalau join pun memang takkan menang punya.
lepas tue kan saya kena letak pix saya yang comel nie:)
he3!!sorry2 terlebih perasan.
comel x??
then saya kena lengkapkan ayat nie:
 Saya bangga menjadi gadis bertudung kerana saya dapat menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang sejati(erkk,sejati ker???).Lagipun ianya merupakan tuntutan agama yang wajib kita ikuti.Selain itu saya dapat merasakan betapa comelnya saya dengan bertudung(erkk,perasan giler!!)Dan ingin saya tegaskan bahawa sesungguhnya bertudung itu tersangatlah cantikJ.

tulisan cantik cik ija yang perasan comel




9 comments:

INTAN said...

wow!macam nak join jugak..dah lama xjoin contest nih...tapi nak pikior idea nak mengarang ayat la pulaks...huhuu

Cart Kartika said...

tahniah n tq ija sudi join.. apa2 hal follow up blog cik ika yep=)gud2!

Cik Ija Akmal said...

intan:he3!!memang suka sngt cuba naseb nie..
mane la tau kan bertuah.boleh punya intan mengarang:)

Cik Ija Akmal said...

cik ika:most welcome:-D
done follow u jugak cik ika:)

.embun. said...

jenguk kamu n follow :) peserta gadis bertudung jugak :)

nadieyamira said...

gud lux dear.

follow sini.peserta saya gadis bertudung jugak.

Cik Ija Akmal said...

embun:tq.done follow u:)
all de best:)

Cik Ija Akmal said...

nadieyamira:gud luck jugak dear:)
follow u jugak.

Cart Kartika said...

^^jum tengok senarai pemenang.. http://cartiecacloset.blogspot.com/2011/08/pemenang-contest-gadis-bertudung.html