Thursday, July 7, 2011

"jaga tepi kain sendiri"

semua orang akan mengalami perubahan..
atau erti kata lain setiap orang akan berubah..
dari kecik ke besar..(diri ini tetap maintain,kecik je dari dulu..tak besar besar)
dari muda ke tua..
seseorang itu juga boleh berubah dari baek ke jahat..
dari jahat ke baek..tak mustahil kan..

ok,saya tau saya nie tak sebaik awak..fine,saya sedar diri saya..seorang yang sentiasa memberi masalah pada awak..seorang yang selalu bermuka masam
(abes tue nak buat macam mana,dah memang aku nie macam nie..senyuman aku tak ada unsur gediks ok)

pernahkah awak hargai saya..pernahkah awak menghargai apa yang saya lakukan..tak pernah kan..even saya nie yang selalu mengalah dengan awak..(ini bukan luahan seorang kekasih..sila jgn salah faham)

saya memang tak sangka awak begitu..
serious tak sangka sangat sangat..keperibadian awak = 0%

No comments: