Monday, July 25, 2011

saya tak suka kucing!!!!!!

~assalamualaikum~
siapa tak suka kucing angkat tangan.
binatang yang paling saya tak suka adalah kucing.
eiii,geli tengok bulunya.dah la lebat.pastu kan kalau kucing hitam lagi la geli.
serius saya tak suka kucing sebab saya takut dengan bulunya.
so,jangan nak usik saya dengan kucing ye.nanti tak pasal pasal kene pelempang.ha3!!!
nasib saya memang tak baik sebab ramai member member suka giler kucing yang “act cute”.lepas tue  mula la nak usik saya.
jangan suruh saya pegang kucing ye.TOLONG!!!!
geli yang teramat sangat.

teringat pulak masa zaman sekolah dulu.
kalau ada kucing je kan mesti member saya terus usik saya.kejar saya sambil pegang kucing.waaaa,takut giler.terus lari lintang pukang.
tak kisah dah ada orang tengok ke tak.yang penting nak selamatkan diri.
ha3!!!kelakar betul.

tapi walaupun saya nie anti kucing tapi saya tak pernah buat jahat kat kucing tau.
bukan kucing yang takut saya.saya yang takut kucing.ha3!!!
KUCING KUCING!!!!
tengok kucing nie..
nak act cute la tue
hihi!!!

warning kepada bakal suamiku:
jangan nak ngade ngade bela kucing ye.
kalau tak kena tidur kat luar rumah.he3!!

4 comments:

asamasin said...

huhu..k2..abg xbela kucing ye yang ye.. :D hahaha..
joke.. :D
hurm..saje lawat..folo mine back,apeponbolehhh.blogspot.com.. :D

cik ija said...

nasib baek joke..kalau tak xpasal pasal kena soal ngn tunang saya lak..
btw,nanti saya follow k:)
tq:)

op anaz said...

haha...comel kucing tu cium..:-)

fairuz said...

haha aku aku aku!!! tak berani sangat pegang kucing!!