Saturday, July 2, 2011

LEGGING BERLELUASA!!!!!

Salam all
it’s been a long time since i’ve last update rite..
practical practical practical!!!!itu pasal la saya dah jarang update
(ceh,padahal beruk tak ada,saja je nak salahkan practical)
i’ve sth to tell u all..saya dah ada  berukband..
so,dapat la saya update tiap tiap hari..he3!!!tak janji ye..
kalau tak ada apa apa problem  saya akan berusaha untuk update..

ok,next topic..saya nie baru balik dari shopping with my frens..
kitaorang pergi jalan jalan sekitar Times Square..
OMG,macam macam jenis manusia yang saya jumpa..pelbagai fesyen yang mereka pakai..
binatang yang pakai kasut  tak jumpa pulak!!!he3!!!
actually dah lama saya nak tulis pasal entry nie tapi tak tertulis pulak..
tiba tiba bila pergi TS tadi terdetik hati hari nie nak tulis entry pasal nie..
PEMAKAIAN LEGGING..PERLU KE PAKAI LEGGING???THEN PAKAI TUDUNG..
serious kelakar  dan tak sedap mata memandang..
kepada auntie,kakak,adik adik sekalian,nie saya nak nasihatkan sikit..
kalau nak berfesyen tue pandai pandai la dan bijakkan diri anda..
saya bukannya nak tunjuk baik..i’m not perfect tapi kalau nak berfesyen pun tahu jugak batas batasnya..

tengok gambar kat atas tue..tak manis kan..
ketat kat bawah menampakkan apa yang tak sepatutnya..
macam tak pakai seluar pulak..
tak manis rasanya nak tunjukkan bentuk tubuh badan kita pada orang asing kan..
memang la nak berfesyen tapi perlu ada hadnya..
fesyen tak salah tapi biar sesuai dan kena pada tempatnya..
sorry semua kalau ada yang terasa..
saya hanya insan yang ingin berkongsi

WASSALAM

No comments: