Monday, March 7, 2011

ayah saya dan cucu barunya♥♥♥♥♥

salam readers..entry kali nie sepatutnya dipublish pada 1/3 yang lalu..tapi kesibukan diri saya menyekat saya dari mempublishkan post ini..then,entry ini jugak pernah saya publish minggu lepas tapi atas sebab2 tertentu terpaksa ditarik balik..
ok,this is the special entry for my dad..ayah,selamat hari lahir..tak sangka pulak yang ayah nie da berusia 64..serious ija(nick name saya kat rumah) still rasa yang ayah nie macam 50 an..tak nampak pun yang ayah nie sudah masuk 60 an..tahniah juga untuk ayah kerana dah dapat cucu yang ke4..nanti ayah tunggu cucu dari ija pulak ye..he3!!dalam 5 tahun lagi. .he2!!
nick name:adeq eca
tak lupa jugak saya nak kongsi kegembiraan saya dengan kalian semua kerana saya sudah ada anak baru..he3!!anak buah la..saya sudah selamat menjadi “cik ja” untuk kali yang ke4..seronok sangat2X..tahniah kaq jah dan abang anuar..

plan nak bagi nama baby 2 nur qhalisya..tapi agak pendek nama 2..nur qhalisya maisara pun best jugak..nur alia qhalisya pun ok gak..yang mana satu nie???
p/s:opan,jaga adeq baru baek2 tau..cik ja sayang opan dan adeq baru..cik ja pun sayangsofea dengan adeq eya..jgn gaduh2 k..

No comments: