Thursday, March 24, 2011

BTN oh BTN!!!!!!

assalamualaikum semua..selamat pagi..
off9  4 hari untuk berkhidmat pada negara..cewaahhh..he3!!!kem biro  tata negara la..special untuk budak2  MLT sebelum pergi praktikal..so,berhabuk la blog nie dalam masa 4 hari nie..hari nie till hari ahad..
tarikh:24hb-27hb Mac 2011
tempat:kem Desa Mahmud,Pasir Mas,Kelantan
macam mana la kem 2 nanti ye..hope best2 je dan tak ada perkara yang tak diingini..actually sekarang nie saya tak siap lagi nie packing barang..sibuk nak update blog je nie..he3!!!pukul 12.00 nanti dah kena naik bas..ayuh MLT’s student,kita buat havoc ramai ramai kat sana..he3!!!
misi dan visi saya untuk kem BTN nie:
·         nak bawa balik orang Kelantan seorang..ha3!!!gatal betul la..tak de la..ini hanya gurauan ye..saya seorang yang setia:D
·         then,nak happy dengan bebudak MLT sebelum kami berpisah next sem..hu3!!!
setakat nie dulu la ye..nak siap siap..jam lagi bas dah nak sampai..
doakan saya dan kawan kawan selamat sampai ye:))
nantikan next entry saya pasal kem BTN nie..:))
nie la kengkawan saya nie..bebudak cun mlt..
he3!!
                                                                                                                                mlt:medical lab tech

No comments: