Saturday, March 12, 2011

saya pada hari ini:))


KEBOSANAN
bosan bosan bosan bosan!!!!so saya ambil keputusan untuk mengupdatekan blog cheritera  Ija Akmal yang sudah hampir 14 jam ditinggalkan..he3x!!kebosanan kerana saya ditinggalkan keseorangan di kampus sementara kawan kawan yang lain berebut rebut untuk membeli makanan di kedai makan berhampiran..opss bukan2x..saya tak ditinggalkan..saya yang sebenarnya tak nak ikut mereka kerana saya lebih prefer untuk duduk di library dan study cytology..he3!!!(padahal tak study pun,update blog adalah)
KESAKITAN
Dalam kebosanan terselit kesakitan yang terpaksa saya hadapi..terpaksa menahan perut yang kosong..actually saya tak makan apa2 dari pagi tadi..terpaksa rushing dan siap cepat cepat kerana ada kelas..tu la cik ija,bangun lambat lagi..he3!!!
p/s:thank nek kerana beli makanan kat ucu..he3!!!
KEGEMBIRAAN
ok la ye setakat nie saja dapat saya coretkan..nak makan dah nie..nenek saya dah call dah suruh saya makan kegembiraan kerana akhirnya kesakitan dapat dihapuskan..he3!!!
papai semua dan take care..mulakan hari anda dengan lafaz bismillah dan senyuman..senyum sokmo ye awop2 kita..he3!!!

No comments: