Saturday, March 12, 2011

selamat hari lahir kakakku sayang:))

hye semua..nie entry yang paling special untuk akak kesayangan saya,Puan Haslina Husin..kak na,kak na sudah tua..ha3x..ija still muda lagi..he2x..entry nie saya tulis selepas saya berbual dengan dia melalui phone..lain benar suara nya..entah la,maybe kerana kami sudah lama tidak berbual dan sudah lama tidak berjumpa..last last jumpa pun masa raya aidilfitri yang lepas..seriously rindu sangat nak berkumpul ramai ramai satu family..nie tak,time raya mesti salah seorang dari family tak dapat balik..yang tue  tak dapat balik kerana kerja..yang tue tak dapat balik kerana balik rumah mak mertua dahulu..hu3x sedihnya..
berbalik semula kepada akak saya tue,dia nie anak sulung dan merupakan kebanggaan ayah saya..seriously memang ayah sangat sangat bangga dengan anak sulungnya..maybe kerana kak na merupakan anak pertama yang dapat masuk universiti hasil penat lelahnya serta didikannya..
Wish saya:
kak na,semoga kak na bahagia selalu disamping suami tersayang ,abang fadhil serta anak anak yang comel(sofea dan qaira)..ija sayang kak na  sangat sangat..ija harap semoga ikatan kekeluargaan kita utuh selama lamanya ..sayang kak na:)
nie family akak saya..
♥ u so much kak na:))
  
                                                                                                                      

No comments: