Thursday, March 31, 2011

dia adalah ABANG!!!

Assalamualaikum semua..selamat malam dan salam 1 malaysia..
entry yang ke 71 nie special untuk abang kesayangan saya,MOHD FAISAL HUSIN..actually entry nie dipublishkan semalam tapi terlupa..asyik sibuk dengan entry BTN je sampai lupa entry yang special nie..he3!!!semalam(30/3/2011) birthday abang saya tue..sudah tua dia nampaknya..25 tahun..dah tua la 2..kena kahwin dah..he3!!!
MOHD FAISAL HUSIN,happy birthday ye..semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan elok sahaja..insyaAllah..

nie la abang saya yang saya sayang sangat nie
p/s:wei,aku sayang mung tau..statement berani mati nie..
he3!!actually nak bodek nie..nak duit 100..please2!!!
he3!!!gurau2 je..

  u more more more more more my bro


sempena birthday dia nie,nak bagi puisi sikit kat dia nie..
betul2 special la nie..


It takes many special qualities

To make a brother like you,

A lot of care and kindness
And understanding, too . . .

semoga cepat kahwin ye..calon kan dah ada..

he3!!!
 sekian sahaja:))

No comments: