Tuesday, March 22, 2011

entry untuk "si dia"

hye guys and assalamualaikum semua:)setelah sekian lama menyepi dari dunia blogger nie,saya sudah kembali..beban(proposal biostats) yang dipikul selama ini sudah tiada..so,i;m free..so,next plan,siapkan lab report yang berlambak..hu3!!!
fall in ..yeah,i’m falling in again..he’s very cute..seriously memang cute sangat..then,dia memang kelakar..pandai dia buat lawak..lawak dia bukan lawak bodoh k:) jangan salah faham ye..saya hanya jatuh cinta bukannya ingin bercinta dengan si dia..nak tau tak siapa dia??ha3!!!sorry,rahsia ok..saya belum bersedia untuk kongsi semua ini..belum tiba masanya untuk cerita hal yang private nie..kalau kami nak kahwin atau tunang saya akan kongsi ye:)
tapi si dia nie memang sweet sangat..nampak macam sombong but actually dia nie peramah sangat..actually saya nie tak suka sangat lelaki yang peramah..entah macam mana la boleh suka kat si dia lak..nasib dia kot because ada jugak orang yang suka dia nie..then,si dia nie macam budak budak sikit..so,saya layan je la si dia nie dengan buat perangai budak2 jugak..doakan kami k:)

p/s: bila kita mencintai seseorang, berdoalah banyak pada Allah supaya dibukakan pintu hati dia, semoga dia diberi petunjuk bahawa kita sangat mencintainya..tp cinta itu mestilah krn Allah..InsyaAllah jika dia adalah jodoh kita,dia akan muncul juga..

papai dan take care ye semua..mulakan hari esok dengan senyuman:))

1 comment:

cik TUAN ^^ said...

act. already fall in love..
but still takut..huhu
biarkan Allah saja yg mngatur cintaku padanya..
doakan nek..hihi
give me some KEKUATAN..