Wednesday, April 6, 2011

apabila beremosi

Bila beremosi apa apa boleh jadi..
-Bunuh diri


-Bunuh orang sekeliling..contoh yang berlaku semalam
nak tahu lebih lanjut,sila klik link di bawah,




nilah akibatnya apabila gagal mengawal emosi..
dan saya tak nak semuanya jadi macam tue..
walaupun sekarang sedang agak beremosi,
tetapi sedang cuba untuk menyejukkan hati..



nak je call dia bagitau apa yang tak puas hati tapi apakan daya,kekuatan untuk bercakap secara ‘KURANG AJAR’ itu tidak pernah muncul..masalah perlu diselesaikan dengan sebaik baiknya tanpa menggunakan emosi semata mata  dan saya sudah dapat caranya..insyaAllah  akan diselesaikan secepat mungkin..
tanpa menggunakan kata kata yang kesat dan menghiris perasaan seseorang


sekian


sedang mencuba tetapi terguris lagi

 p/s:sila jaga hati masing masing kerana xsemua orang boleh jaga hati kita 
so,cara terbaik untuk elakkan hati terguris,sila fikir dahulu sebelum bercakap 

saya pun jaga sendiri je hati saya..kalau terguris saya pujuk 
sendiri je hati saya!!!

2 comments:

Anonymous said...

nice entry!! :))

cik TUAN ^^ said...

=) =( =I