Tuesday, April 12, 2011

selamat hari lahir adeq~


hye readers..assalamualaikum~
sudah lama tak update..biasa le,busy sikit..preparation for the final!!!nak update kali nie pun special for my sis:)
11/4/2011-----------------birhday adeq saya yang bongsu,
 
ok la,nak tau pasal adeq bongsu saya tak???kalau tak nak tau pun,saya tetap nak cerita..
ini blog saya,suka hati saya la nak cerita apa apa pun..ada saya kesah!!!!!!
ü  adeq saya yang bonus nie degil sikit..nie nak cerita yang buruk buruk je pasal dia nie..he3!!!
ü  dia nie budak paling manja la dalam family saya(actually saya yang paling manja)..then,dia la adeq beradeq perempuan yang paling LONJONG..segan nak jalan dengan dia nie..tinggi sangat.tak macam kami yang laen,semua kecik kecik je..dia sorang je yag terlebih tinggi..
ü  dia nie sangat sangat sangat penakut..kalau tengok cerita hantu memang masa yang paling best untuk usik dia..confirm dia nangis sebab takut..then,mulalah kene marah dengan ayah..hu3!!!tapi best apa kacau adeq manja nie..sebab usikan itu la yang merapatkan kami..
saya nie memang sayang giler la kat adeq bongsu saya nie..even dia tak sayang saya sangat(tak de la,gurau je,dia sayang  saya la..saya dah tanya dia dah)..kalau nak cari pasal dengan adeq bongsu saya nie sila la berdepan dengan saya dulu ye:)kalau tak puas hati dengan dia deal dengan saya..korang sentuh adeq bongsu saya nie confirm kene penampar dari cik ija yang”MANIS” nie!!!
ok la,setakat tue jelah..tak boleh cerita banyak banyak..nanti korang kata yang saya nie macam nak cari jodoh untuk adeq saya pulak..opsss lupa,adeq saya nie sudah berpunya..sila cari yang laen ye:))he3!!
p/s untuk adeq:adeq,pmr sudah dekat..belajar leklok ye..jangan nak berdating je ye..study dulu then lepas tue baru fikirkan pasal serious relationship k~

No comments: