Thursday, April 7, 2011

cantik~

assalamualaikum semua..hanya sekadar maklumat..

TOP 5 SELEBRITI PALING CANTIK KOREA SELATAN

1)KIM TAE HEE

 cantik kan!!!!


2)SONG HYE KYO
yang nie cantik kan!!!teringat lakonannya yang ala ala cute 
dan manja dalam cerita FULL HOUSE


3)YOON EUN HYE
yang nie kalau tak silap pernah berlakon cerita 
COFFEE PRINCE dan PRINCESS HOUR..
betul tak???dia nie pun cantik jugak..
wajah wajah asia..


4)LEE DA HAE

yang nie yang paling saya kenal..
ala,yang berlakon cerita MY GIRL tue..
he3!!!


5)SHIN SE KYUNG

 yang nie saya tak kenal tapi tak dinafikan memang dia cantik..


TOP 5 SELEBRITI PALING CANTIK MALAYSIA
nie pada pandangan saya je la..kalau tak puas hati text saya nanti kita bincang ye:)

1)FARAH ADEEBA
cantik kan!!!!
seorang pengacara dan ahli perniagaan..


2)NINIE MARLYNE
yang nie 1st time saya tengok dia kat clip video dina dan zizan(selamat tinggal)
dia nie cantik sangat..ada iras maya karin..serious cantik..begitu indahnya ciptaan ALLAH..


3)LISA SURIHANI
antara selebriti yang famous setakat ini..
cantik dan berpendidikan tinggi..dan baru saja memenangi award Pelakon Filem Wanita Popular ABPBH semalam..ye la kan,orang comel,mestilah ramai yang vote!!!


4)AIDA GADIS MELAYU
cantik + cute..
sudah bergelar isteri kepada Saiful Nizam Ismail (pembaca berita TV3)
mula mencipta nama setelah memenangi program GADIS MELAYU


5)NURUL SYUHADA NURUL AIN
saya tetap nak kata yang NURUL SYUHADA cantik..
kalau korang rasa sebaliknya terpulang laa..
1st time tengok dia masa MAJALAH 3 memang terus suka kat dia..
cantik dan manis:))


nie hanya pandangan saya.
tak pernah mengagung agungkan selebriti, juz nak share info shj..

nukilan,



No comments: