Sunday, April 17, 2011

entry bila tak ada mood nak study~

assalamualaikum..hye readers..
mood:currently busy with preparation for examination and revision.
no playing around..no wasting the precious time..
blogging tak boleh dielakkan..facebook senang je nak elak..(biar betul aku nie)

TUNANG------------------KAHWIN
teringat perbualan dengan my mum and sis sebulan yang lalu..
ikuti perbualannya:

saya:ma,kalau ija nak tunang boleh dok??
Ma:tak yah lagi la,belajar la dulu sapa abih..pah 2 nak nikoh terus pun boleh..
Saya :tunang je pun..bukannya nak nikoh lagi..nak diikat dulu..kekgy kang lari pulak susah   pulak..
he3!!

tiba tiba adik saya datang dan menyampuk!!!

Kimah:gatal teh..kalau aku tak pe la..boleh je..
Ma,kalau ada orang datang minang ma terima ea..

Saya:ceh,gilo!!!
Ma:merepek je dua orang nie..

Tiba tiba kekecohan kami di dapur didatangi oleh abang ipar saya..

Abang ipar:kenapa??apa yang kecoh kecoh nie..
Ma:nie budak 2 nie cakap nak tunang lak..

Opsss!!!ma,kenapa bagitau..malunya!!!!

MOTIF:saje je nak cerita..kalau tak suka,saya tak kisah ok!!!!

MY FUTURE PLAN
2014-----------TUNANG
2015-----------KAHWIN


So,mulai sekarang kena save duit..
nak guna banyak nie kalau nak kahwin tahun 2015..


memerlukan lelaki yang boleh buat diri ini ketawa,
menangis dan bersedih..nescaya dia lah MMR:)

5 comments:

nUrUL sYiFa' hUmAiRa said...

akma, ak kawin dlu dr ko...ahahaha..:)

Cik Ija Akmal said...

x..ak kawen dulu..

Firdaus Kasim said...

bagus awk nie.. kahwin cpt2.. jgn lmbt2.. hehe

Header Blog Ben Ashaari Yang Cun Macam Header Blog Saya"

Cik Ija Akmal said...

ha3!!still muda lagi..perjalanan hidup masih panjang..
hnya dapat merancang yang menentukan hanyalah Allah S.W.T

D.L.M Supplement Ent said...

dah follow dah jom follow balik ok


salam tuan blog jom join Bloglist nie untuk kumpul pengikut ok

http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html