Sunday, April 3, 2011

:(



hati dan perasaan..
hati kecil
hati besar
ianya tetap HATI
yang boleh berubah bila bila masa sahaja
berbalik kepada diri owner  blog ini,entah la..
tak tau nak cakap apa lagi..kebelakangan ini,hati ini cepat je tersentuh..
nak meninggal kotL
hati tersentuh tapi tak dapat nak diluahkan..

PERISTIWA ITU
PENAT!!!!sudah penat untuk menangisi semuanya..

p/s:sis,thank coz sanggup hadapi semua itu dengan aku dan
dan thank jugak sebab sanggup nangis sekali dengan aku..
terima kasih sangat sangat..kau la adeq yang paling baek..
nanti kalau ada apa apa yang berlaku,tolong ambil alih tugas aku ye..


BIARKAN IANYA BERLALU!!!boleh!!!tapi ianya sentiasa bermain di fikiran..
ianya bukan luka kecil,tetapi luka parah yang akan diingati sampai bila bila..
tak pernah menyesal dengan apa yang berlaku tetapi terkilan..


HATI INI
-bukannya hati yang diibaratkan seperti batu yang sentiasa keras..
tetapi


-seumpama ais yang keras  tetapi akan cair(lembut) apabila dibiarkan di tempat yang tak sepatutnya..

 p/s:jgn pernah anggap hati ini keras..
itu hanya luaran sahaja..


terima kasih
doakan lah saya ye:))

2 comments:

tUfA shAhIrAh said...

asal ni cu??
sabaq nah...
( bia x tau pape pn..hehe)

Ija Akmal Husin said...

nothing..hanya nak luahkan apa yg terpendam kat diari canggih nie..
terima kasih ye nek:))